2 d’abr. 2011

Avui surt a la llum el meu blog " El Manel des de la reserva "

Engrescat per la meva madrina blogger, l’Aina Vidal, i sota el control del meu padrí, en Carles Garcia, he decidit sortir a l'espai virtual amb el meu blog  EL MANEL DES DE LA RESERVA- Reflexions d’un sindicalista inquiet.

Desprès de començar l’aventura en el Facebook, faltava fer el blog. En fi la culpa bàsica la té l’Aina, ja se sap com són els joves de convincents, especialment si són d’Acció Jove de CCOO.

El nom del blog està clar. Desprès d'anys en primera fila ara un ha passat a la reserva social, però continuo sent una persona inquieta, és que ser sindicalisme i no ser inquiet és una contradicció. I jo desprès de tants anys de sindicalisme ja no estic per a masses contradiccions.

Aquí trobareu periòdicament les meves reflexions sobre la vida quotidiana, social i política. I continuaré com sempre sent aquesta "pedra rodant" que he estat al llarg de la meva vida i ho continuaré estant, ja que es difícil de canviar a la meva edat.

Records a tots i totes,


Bob Dylan " Like a Rolling Stone"

3 comentaris:

  1. Felicitats per la bona pensada d'obrir un bloc. Ens fan falta moltes reflexions i debats. Ja ens anirem trobant a la xarxa.

    ResponElimina
  2. Una reserva molt activa, per cert ;)

    ResponElimina